dimarts, 12 d’abril del 2011

Usos d'una capsa de números del 101-999

Tenim una capsa (metàl·lica, de galetes) on hi guardem números que van del 101 al 999. Els vaig imprimir amb cartolina i els vaig retallar. Els fem servir per:
-ordenar-los: n'escollim 10 a l'atzar i els hem d'endreçar linealment, del més petit al més gran
-fer sumes i restes mentalment: escollim dos números i realitzem aquestes operacions
-fer dictats de números: en Jan n'escull un, i me'l dóna sense mirar-lo, jo li dic quin és i ell l'ha d'escriure (en núm.). També hem fet el procés de dir-li el número i que ell l'escrigui en lletres.

2 comentaris:

Sílvia ha dit...

Molt bona idea! M'encanta!
Però... ja fa restes mentalment amb números tan grans? Nosaltres encara no anem per aquí, ja veurem d'aquí a un temps!

Àfrica ha dit...

Gràcies, Sílvia! Té més agilitat mental que jo!!
Una abraçada.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...