dijous, 11 d’octubre del 2012

Kandinski

Aquests dies hem estat coneguent l'obra de Kandinski. A casa tenim una reproducció d'un quadre seu i hem aprofitat per apropar-nos més a la seva obra.
Hem vist algunes presentacions de quadres que hem trobat a la xarxa i que estan molt bé i diverses propostes d'activitats. Hi ha molt material a la xarxa, us deixem només alguns enllaços que hem consultat:
De moment, hem fet un parell d'activitats al voltant bàsicament de l'obra Quadrats amb cercles concèntrics, però continuarem treballant-hi!
1. Han reproduït amb aquarel·les aquest quadre.

Amb petjades d'ànecs, de micos, de persones...

2. L'arbre de Kandinsky: la proposta és del bloc Fem manuals (http://manualscanigo.blogspot.com.es/2009/10/larbre-de-kandinsky.html). Hem fet servir uns cartrons d'unes capses velles, l'arbre el vaig dibuixar i retallar jo perquè el cartró és dur i els costava molt. Després ells el van folrar amb paper de diari (l'escorça) i van retallar cercles (en Jan els dibuixava amb el compàs) amb retalls de cartolines que teníem.
Hi hem posat un peu perquè s'aguanti a la lleixa.




4 comentaris:

Carmen ha dit...

ME ENCANTA ESTE PINTOR. Lo trabajé hace dos cursos y en mi blog está toda la experiencia que realizamos a partir de la vida y la obra de Kandinsky. Felicidades por tus árboles son preciosos y muy creativos. Un saludo desde aula de infantil.

Caminem plegats ha dit...

Ostras, com m'agrada !!! saps que l'Olga de " petits grans artistes " també ho ha treballat ?

m'ho apunto !!!

Àfrica ha dit...

Gràcies, noies! Carmen, no había visto tu bloc, es muy, muy interesante! Creo que pondremos en práctica algunas de tus propuestas! Muchas gracias!
Ostres! Havia vist el seu bloc, però no vaig veure que també havia treballat Kandinsky! També té unes activitats molt xules! Em sembla que se'ns gira feina!! Moltes gràcies pel suggeriment!

Estherqp ha dit...

Wow!!! es una passada!!!!!! m'encanta, crec que me ho copiaré... heheheh.
Abraçades!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...