divendres, 4 de novembre del 2011

Llengua pels petits

Em sap greu perquè últimament no puc escriure gaire el bloc ni compartir la feina que anem fent. Però he pensat que potser això podria ser útil pels petits. Continuem amb la llengua i com que anem una mica a ritme de Jan, vaig adaptant el que fem a en Neó. Aquesta activitat l'hem treballada amb en Neó. Vaig agafar tot d'imatges que tenia impreses de l'alfabet sonor i vaig preparar unes targetes amb adjectius escrits que hi anessin bé i que concordessin en gènere i nombre. El que havia de fer en Neó era trobar una imatge per cada adjectiu. No li vaig explicar pas tot això de la concordança però sí que li feia notar per ex. que si tenia la paraula "verda" i la foto era d'un "tractor", doncs, que "tractor verda" no lliga. S'ho va passar molt bé, la veritat!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...