dimarts, 16 de novembre del 2010

Un llibre ben dolç: Tinc un hàmster

En Néo s'ha començat a animar a llegir. Fins ara llegia paraules soltes i algun llibre de la col·lecció Xino-xano. Ja fa unes setmanes que quan anem a la biblioteca agafem algun llibre amb poc text, que sigui fàcil de llegir, i quan li ve de gust en llegeix algunes pàgines.
Uns d'aquests llibres que hem agafat i que ens ha agradat molt és Tinc un hàmster (ed. Teide), text d'Elena O'Callaghan i les il·lustracions de Maria Espluga. La història és molt senzilla i dolça. Cada pàgina té una línea de text (lletra de pal) i unes il·lustracions molt, molt boniques.  
Tinc un hàmster0001
Tinc un hàmster0003Tinc un hàmster0002

2 comentaris:

Marvan ha dit...

Conec molt bé a la autora, li ha fet molta gràcia aquesta entrada ;)

Àfrica ha dit...

Quina casualitat! Doncs, felicita-la perquè ens ha agradat molt!! Una abraçada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...