dijous, 23 de setembre del 2010

Geografia: països del món

Com ja he comentat algunes vegades (em faig gran i em repeteixo!) a en Jan li agrada molt la geografia. Fa unes setmanes vaig preparar aquest joc de països del món. És un joc de targetes amb tots els països del món. Al davant, hi ha el nom del país, darrera la capital i un cercle d'un color segons el continent per tal de poder autocomprovar si ho hem fet bé. Vaig aprofitar una capsa de gelats per a desar totes les targetes dins. Avui hem començat amb uns cinquanta països, si li agrada, anirem jugant-hi. Al costat s'ha agafat la bola del món per a buscar els països que no sabia on estaven situats. Li ha agradat molt.

DSC_0235_01

DSC_0236_01

DSC_0237_01

DSC_0239_01
Us deixo el llistat dels països del món i les seves capitals que vaig elaborar.
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...