Us deixo aquesta presentació que hem fet per parlar dels conceptes de "dins-fora". Aquests exercicis estan recollitts en el llibre de José Antonio Fernández Bravo, Didáctica de la matemática en la educación infantil
(Grupo Mayéutica-Educación).
corbes dins_fora
6 comentaris:
hem fet aquest joc amb la Violeta. Gràcies, li ha agradat molt!
Qué interesante Àfrica y explica qué se trabaja con este ejercicio?
petóss
Al trencaclosques us espera una sorpresa...
http://eltrencaclosques.blogspot.com/2010/06/triplet-de-premis.html
Gràcies pels vostres comentaris! i gràcies Ester pel premi!
Meni, este profesor defiende que las matemáticas se tienen que pensar, que hay que encontrar las relaciones entre las cosas, comprender y descubrir conocimientos. En estos ejercicios, parte de la idea de que "dentro" siempre marca la relación de un objeto con otro. Siempre decimos que A está dentro de B (uno ocupa un espacio mayor que el otro). Nos hace reflexionar sobre que no estar dentro, no quiere decir sistemáticamente estar fuera de algo. El punto puede no estar dentro de un círculo concreto, pero no quiere decir que esté fuera de todos, por ej. Yo creo que él pretende que los niños reflexionen en voz alta, verbalizen lo que ven, que puedan/podamos decir qué cambia en cada situación cuando modificamos algo. No sé si me he explicado bien!
Bicos!
Hola Africa,després de tant de temps sense gaire temps, he tornat timidament. M'alegra veure-vos tan bé i gaudint tant de la patja i del començament del estiu. Nosaltres van anar la semna pasada quan revisaren a Sergi i el cirujà le digué que ja hi podia anar a la platja (el van tornar a operar). El va passar de por!!!! besets
Hola Esther! Quina il·lusió tornar-te a llegir!
me n'alegro que torneu a la normalitat i que en Sergi ja pugui disfrutar dels banys estiuencs!
Una abraçada!
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