divendres, 12 de març del 2010

Lingua latina, Familia Romana cap. II

Hem començat a llegir el segon capítol del llibre de Hans H.ørberg LINGVA LATINA PER SE ILLVSTRATA. He preparat unes activitats molt senzilles per a treballar el vocabulari de la primera pàgina. Si a algú li interessa el podeu trobar aquí.
Aquest és un arxiu JClic de llatí, per fer-lo servir us heu de descarregar el programa Jclic (http://clic.xtec.cat/). Com que el treballem a poc a poc, aquest arxiu recull el vocabulari de la primera pàgina. A mesura que anem avançant, l'aniré actualitzant i afegint noves activitats. 

3 comentaris:

paloma ha dit...

¿Qué tal vas con el método? ¿Y los niños?
No he podido ver el material, tan solo las fotos, pero nada mas....
Besos.

Àfrica ha dit...

Hola Paloma,
vamos despacio. Pero no sólo con el latín, con todo. Pasamos una época de estas en que lo que más les apetece es dibujar, hacer manualidades y leer, leer... (y jugar, claro!). Lo leemos y después jugamos con las actividades en el ordenador. Para usar el jclic, puedes bajártelo sin problemas de la dirección de arriba. Está en catalán, castellano e inglés. No he encontrado otro programa senzillo, para poder hacer actividades "informáticas". Si sabes de alguno, dímelo! Ya te iré contando cómo nos va. La verdad, es que aunque vamos despacio, les gusta y esto me anima.
Un abrazo!

paloma ha dit...

Ya me bajo el programa y te cuento. Es que tus hijos son pequeñísimos, no me extraña que vayas despacio. No obstante lo bonito es que les guste, es increible pero a los míos también les entusiasma...Lo demás ya vendrá solo.
Besos.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...