dijous, 17 de setembre del 2009

XIII Carnaval de blogs: Orga... què? ORGANITZACIÓ

L'Esther des del seu blog ens proposa per la tretzena edició del Carnaval de blogs que parlem de com ens organitzem a casa el nostre dia a dia (com educar a casa i no morir en l'intent, diu!). M'afegeixo a les persones que són desordenades però que s'atavalen amb el desordre al seu voltant!! Jo no he aconseguit mantenir un ordre diari, però ho intento..., o sigui que no sé si el nostre dia a dia pot servir a algú. Els nostres fills, que tenen 5 i 3 anys, saben que després de llevar-se i abans d'esmorzar s'han de vestir i fer el llit. Paren taula, ara un, ara l'altre, mentre jo preparo l'esmorzar, el dinar... i intentem que després recullin el seu plat i es rentin les dents. Aquesta és la teoria que funciona, en general, força bé. Una altra feina reservada a ells és buidar el rentavaixelles.
Després de l'esmorzar, comencem a fer una mica de feina (aquí entra de tot: llegir, reglets, geometria, ciències, història, dibuix...) Encara no m'he fixat un horari i m'haig d'acabar d'organitzar, però això depèn totalment de mi, a veure si trobo temps de qualitat per fer-ho, perquè a la nit estic massa cansada. Al migdia o baixem al pati o anem a fer una volteta perquè ens toqui l'aire. Mentre preparo dinar, juguen i després de dinar fins fa poc feien migdiada, però ara no en tenen la més mínima intenció, o sigui que juguem una mica (a cartes, escacs...), llegim... i segons la tarda anem a pintura o a bàsquet o sinó al parc a jugar. El pare arriba a quarts de vuit, poc temps, hora de dutxes, preparar sopar i xerrar una mica sobre com ha anat el dia. Com veieu, poca organització... Necessito poder organitzar millor el temps per trobar més moments per a preparar materials i també pel tema de la neteja de casa, però bé, ja ho anirem millorant, no?

1 comentari:

Estherqp ha dit...

Moltes gràcies, Àfrica. No ets l'ùnica que necessita organitzar millor el temps!!! jo també me'l ha proposat per enguany...Està molt bé lo que fan els teus nens peo ser tan petits. Un petonet i gràcies altra vegada per participar!!
Esther

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...