diumenge, 13 de setembre del 2009

Remeis casolans: angines

Des de dijous que tinc angines... feia anys que no en tenia i ja no recordava que doloroses que són. Aprofito una estoneta, ara que em començo a recuperar i que no puc parlar (!!), per deixar constància d'alguns remeis casolans que m'estan alliberant d'unes senyores plaques de pus. A vegades hi ha gent que se'n riu, però a mi m'està anant bé i, de mica en mica, el pus va desapareixent. Aquí va:
-gàrgares d'aigua tèbia amb una culleradeta de bicarbonat (a vegades hi afegeixo llimona)
-beure aigua tèbia amb llimona i mel
-m'hi he afegit mel a totes les infusions que em prenc
-aigua de farigola (gàrgares i beguda)

També volia penjar unes fotos d'un fabulós pastís que ens ha portat la tieta Maria (que és un sol i un pou de saviesa!!) i que, evidentment, jo no l'he pogut tastar. Però, ja veureu quina via n'han fet els petits de casa... no crec pas que em recuperi a temps per tastar-lo!

3 comentaris:

Marvan ha dit...

Que et milloris aviat!!!!
Quina pena no poder provar aquest pastis, li dius que et torni a fer un per tú solet quan estiguis bé.

Carmen Ibarlucea ha dit...

Vaya, anginas tan pronto... cuídate mucho y ten paciencia.

Lastima lo del pastel, tenia un aspecto delicioso ;-D

Cariños inmensos

Estherqp ha dit...

Gràcies pels consells, jo també pateix de la gola de quan en quan. Besets

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...