divendres, 18 de setembre del 2009

Jornada Internacional per a la llibertat d'educació


Demà, dissabte, famílies de la Coordinardora Educar en Família, ens trobarem al parc de la Ciutadella (al costat de la ludoteca) per a celebrar la Jornada Internacional per a llibertat d'educació. És una trobada oberta i tothom qui vingui hi serà benvingut!
Sovint quan parlem d'aquesta jornada hi ha gent que em pregunta perquè hem optat per aquest tipus d'educació. Nosaltres no hem escolaritzat mai els nostres fills. Però, reconec que l'educació a casa no era una opció que jo em plantegés abans de tenir mainada. Les coses van arribar amb naturalitat. No trobàvem el moment de portar-los a l'escola bressol, ni tampoc a l'escola. Em semblava que si ja estàvem bé així, si com a família érem feliços no teníem necessitat de canviar-ho. Jo ho entenc com una manera de veure i viure la vida, minoritària si voleu, però molt respectable i respectuosa. Com tot, implica molts esforços, però estem molt contents (tot i els mals moments, que també n'hi ha!). Us desitgem, doncs, molt bona jornada!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...