dijous, 20 d’agost del 2009

Dijous presumit: la biblioteca de Figueres

Fa molt de temps que presumeixo molt de la biblioteca de Figueres. En som grans usuaris i disfrutem molt tant dels seus espais com dels bibliotecaris/àries que hi treballen. En Jan i en Neó sempre s'hi han trobat molt a gust i procurem descobrir-hi, setmana rere setmana, algun llibre nou. Tot i que la veritat, en tenim alguns que ja s'han convertit en grans clàssics... Crec que és una sort i que hem d'estar molt agraïts de poder tenir tots aquests recursos tant a prop i cuidar-los perquè el màxim de gent pugui disfrutar-los. Us recomano també el seu web: en l'apartat "Sala infantil" hi ha alguns recursos de la xarxa que estan molt bé.
Fins aviat!


2 comentaris:

Carmen Ibarlucea ha dit...

¡Que buena idea presumir de biblioteca!
Seguro que a las personas responsables de la biblioteca les va a legrar saber que alguien valora su existencia, porque normalmente no se sienten muy apreciadas, ni apoyadas por su comunidad, ni por las políticas culturales... no se como lo hacen, pero parece que la cultura siempre es prescindible.

Àfrica ha dit...

Gracias, Ipe! La verdad es que las bibliotecas en pocos años han mejorado muchísimo y han abierto una enorme puerta para la mayoría de nosotros a la cultura... Suerte tenemos porqué sino no sé de dónde podríamos sacar tantos libros, material ni buenos consejos!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...