dimecres, 29 de juliol del 2009

Esquelet






Després de veure els treballs tan macos que han fet a casa la Gemma i la Meni sobre l'esquelet i anatomia en general, teníem moltes ganes de fer alguna cosa sobre el cos humà. Però la veritat, tot just estic preparant material i l'única cosa que pensava fer era proposar-los que resseguissin la seva silueta i que es pintessin a ells mateixos tal i com es veuen. Em semblava que podia ser una activitat divertida, artística... Però en Jan, va decidir que volia dibuixar les costelles, la pelvis i vam acabar amb tot l'esquelet. I ara tenim un esquelet penjat a la porta de la seva habitació!

4 comentaris:

♥ meninheira ♥ ha dit...

Pero que cosa mas tierna!!

Carmen Ibarlucea ha dit...

Imagino que lo han pasado muy bien, es estupendo vivir la era digital para compartir y conservas esos momentos... lo miro y ¡¡Qué nostalgia!! nosotros hicimos lo mismo y los esqueletos rodaron durante años por casa, hasta terminar troceados.

Cariños mil

Estherqp ha dit...

Qué pasada, yo también quiero hacer algo similar pero con el cuerpo e ir pegando los órganos. Bueno, el esqueleto también es el cuerpo, jejejejeje. Grcias por la idea

Àfrica ha dit...

La verdad es que se lo han pasado muy bien... y es cierto Ipe, que es fabuloso poder compartirlo y conservarlo! Ahora a continuar trabajando!
Esther, yo primero pensaba en algo más "artístico", incluso pensaba en una cara así tipo collage, pero tú imaginas y ellos deciden!
Fins aviat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...